Pussycat Ink

Utolsó kommentek

  • Rituci: Szia kedves davs75! Nem tudom, és nem is érdekel igazából, hogy ki vagy. Ha ismernél, akkor tudnád... (2010.08.30. 09:03) Buliii :)
  • davs75: Nagy szégyen vagy.. hirtelen a semmiből elő keveredsz azt te vagy a valaki.. meg nyomod a 88-at az... (2010.08.30. 08:47) Buliii :)
  • Rituci: @tiwcsi: nem, állítólag együtt vagyunk, vagyis hát a kedd-szerdai történések alapján ez jött le, m... (2010.08.21. 15:11) teszkóból hazafelé
  • tiwcsi: ...na csá! mi is történt?...de már sejtem, nem kell itt végtelen történetet ljetned ...írásod oly... (2010.08.21. 14:36) teszkóból hazafelé
  • tiwcsi: Huúú...jó lesz! (2010.08.18. 15:26) a 8. utas a halál :)
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

teszkóból hazafelé

2010.08.20. 10:44

szerző: Rituci

Tegnap este elhúztunk még a teszkóba, h hétvégén tudjunk főzni. Zsu borsólevest én meg bolognait csinálok. Végigdumáltuk az utat, h milyen faszán kibaszott velünk az élet. Jött velünk szembe egy bálna a pasijával...télleg irtó ronda csaj, egy elég jó pasival...hát még a legutolsónak is van pasija, akivel én zsákkal a fején töksötétben se mutatkoznék az uccán, de nekünk meg nincs:( visszapörgettem a dolgokat, és rájöttem, most lesz egy éve h ilyen szarul alakulnak a dolgaim. előtte minden szép és jó volt, jöttem, hódítottam, leléptem ha nem volt jó, szó nélkül, ha meg jó volt, maradtam, évekig...most meg lófasz a seggembe.kábé.

Eddig két ember, most meg Béb küldött igazán padlóra. hát hogy van ez? közbe mindig is voltak jelentkezők, de furcsa mód mindig elhajtottam őket, mert csak egy kellett. megérte? nem. amikor köcsög kihasználós az ember, akkor mniden úgy alakul, ahogy én akarom, nekem jó mindig. és nem fáj, nem tudnak megbántani. most végleg betelt a pohár. hát mi a faszt várok én arra, aki hetekig szenved, mire kitalálja, mit akar? adva volt a lehetőség, nem élt vele, helószia, lapozzunk. rég bántam már meg vmit, de már egy hónapja az a srác a voanton...füzesabonytól hatvanig végig szemezni meg mosolyogni...de én, persze jókislány voltam akkor is, mentem le Jberénybe hozzá, de minek...h faszán kibasszon a picsába. inkább mentem volna oda a sráchoz a telefonszámommal :) na hátha Sons of europeon ott lesz...vagy ha nem ő, egy másik :P

Asszem, nem én vesztek azzal, ha egy olyan csaj, aki vadászik, boxol, tetovál, aki szép okos és természetesen bájos, állítólag igazi pin up, nem kell valakinek...majd jön egy másik :) és szegényt fogom oylanért bűntetni, ami nem az ő hibája...köszi szépen h ezt hoztátok ki belőlem...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pussycatink.blog.hu/api/trackback/id/tr772234891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiwcsi 2010.08.21. 14:36:49

...na csá! mi is történt?...de már sejtem, nem kell itt végtelen történetet ljetned ...írásod oly mondhatóan átitatott keserűségeddel, hogy értelmét eltéveszteni a hülyének sem lehet... kérdemén? ... tiwcsi: mi az ami ily kiborít, rituci?...beszólt,akit szeretsz,vagy nem szólt, hogy szeret, csak dobott,mint egy szemetet?... szard már le, s lépj tovább, ennyi volt, nem éri meg a szenvedést,én/mi, s a barátok szeretünk, ez lebegjen szemed előtt, a jövő a miénk, s a magyaroké!Szeretlek Rita!

Rituci 2010.08.21. 15:11:26

@tiwcsi: nem, állítólag együtt vagyunk, vagyis hát a kedd-szerdai történések alapján ez jött le, mert ugye lent "aludtam" ;) meg azt mondja h tesz ki közös képet megint, meg ő is átírja h kapcsolatban van :) ez volt csütörtökön...ma szombat van...
annyi bajom van csak, h tököm tele mindennel :) tudod, van nálunk egy oylan mondás, h nem tudom feladni, nem tudom hogy kell!!! ;)
süti beállítások módosítása